Рус
Бел
En

Моўная версія ў стадыі напаўнення

Адрас: 247802, г.Нароўля, 
вул. Камуністычная, 3

Е-mail: isp@narovlya.gov.by

Тэлефон: (+375 2355) 2-12-10

Тэлефон-факс: (+375 2355) 2 13 21

Раённы выканаўчы камітэт Гісторыка-этнаграфічны музей Рака Нараўлянка Рака Прыпяць Мясцовыя краявіды Нараўлянскія краявіды
Раённы выканаўчы камітэт

Навіны рэспублікі

10 лістапада 2020

Штотыдзень сацработнікі і валанцёры выконваюць каля 570 заявак на дастаўку прадуктаў і лякарстваў


Штотыдзень сацыяльныя работнікі і валанцёры выконваюць каля 570 заявак адзінокіх пажылых грамадзян і інвалідаў на дастаўку прадуктаў харчавання і лякарстваў ва ўмовах COVID-19. Аб гэтым паведаміла намеснік начальніка арганізацыі сацыяльнага абслугоўвання Міністэрства працы і сацыяльнай абароны Наталля Каравая ў час круглага стала ў прэс-цэнтры БЕЛТА.

У раёнах Беларусі працуе 146 тэрытарыяльных цэнтраў сацыяльнага абслугоўвання насельніцтва. Адзін з асноўных напрамкаў работы ТЦСАН - аказанне сацыяльных паслуг адзінокім і адзінока пражываючым пажылым грамадзянам і інвалідам. Усяго амаль 96 тыс. чалавек па ўсёй краіне карыстаюцца такой магчымасцю. Але не ўсе.

"Праз сетку ТЦСАН арганізавана дастаўка прадуктаў харчавання, тавараў першай неабходнасці і лякарстваў дадому тым, хто не карыстаецца сацыяльнымі паслугамі. У кожным ТЦСАН арганізавана работа тэлефоннай лініі. Заяўкі выконваюцца сацыяльнымі работнікамі ва ўзаемадзеянні з валанцёрамі Беларускага Чырвонага Крыжа і БРСМ", - растлумачыла Наталля Каравая.

Паводле яе слоў, з 20 сакавіка па 5 лістапада тэрытарыяльнымі цэнтрамі разам з валанцёрамі было выканана каля 32 тыс. заявак па дастаўцы прадуктаў харчавання і медыкаментаў. Больш за ўсё - у Гомельскай вобласці і Мінску. "У міжэпідэмічны перыяд попыт на дастаўку быў зніжаны. Але апошнія два тыдні ён зноў актыўны. Штотыдзень выконваецца каля 570 заявак", - сказала прадстаўнік Мінпрацы.

Яна падкрэсліла, што размова ідзе менавіта аб дастаўцы сіламі сацыяльных работнікаў і валанцёраў - без уліку саміх гандлёвых арганізацый і спецыялізаваных сэрвісаў дастаўкі, якія, дарэчы, часам грашаць тым, што павялічваюць мінімальную суму заказу. А спажывецкая карзіна пажылых і інвалідаў, як правіла, больш сціплая.

Генеральны сакратар Беларускага таварыства Чырвонага Крыжа Вольга Мычко дадала, што прапануемы гандлёвымі сеткамі і аб'ектамі сэрвіс дастаўкі задавольвае далёка не ўсіх пажылых і па іншай прычыне. "Навучацца самастойнаму заказу згаджаецца невялікая колькасць. Гэта пытанне даверу. Людзі хочуць, каб тавары па спісе ім прывёз знаёмы чалавек, з якім яны аддадуць грошы са свайго кашалька", - сказала яна. І нагадала, як у першую хвалю COVID-19 былі і махляры, якія пад выглядам валанцёраў прыходзілі дадому да адзінокіх пажылых людзей. Але сапраўдная дастаўка праз валанцёра прадугледжвае, што атрымальніка паслугі спачатку пазнаёмяць з тым, хто гэту паслугу аказвае.

"Пытанні ўзнікаюць і па дастаўцы медыкаментаў, асабліва льготных. Сэрвіс дастаўкі ў гэтым выпадку не працуе, - таксама адзначыла Вольга Мычко. - Часам валанцёрам даводзіцца сваімі нагамі прыходзіць і атаварваць рэцэпты ў аптэцы".

Заяўкі прымаюцца з 9.00 да 18.00. Дарэчы, цяпер, каб пакінуць заяўку, трэба пазваніць па нумарах свайго тэрытарыяльнага цэнтра. Але ёсць задума зрабіць нумар 201 інфалініі Беларускага Чырвонага Крыжа агульнарэспубліканскім сэрвісным нумарам, які будзе працаваць па ўсёй краіне. Гэта

Афіша pomogut.by
Інтэрнэт-рэсурсы